hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم میزبان رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور

قم میزبان رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور

رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور در سفری به قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار و همچنین از مجتمع ناشران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،اتاق اصناف استان قم میزبان رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور  سردار غلام‌رضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور صبح امروز به استان قم سفر کرد. 
در حاشیه این سفر از مجتمع فرهنگی ناشران قم و پایگاه بسیج اصناف شهید محسن حججی اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم بازدید صورت گرفت سردار غلام‌رضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور، سرهنگ فرح بخش معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، سرهنگ فرامرزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی ، سرهنگ حسن پور رئیس بسیج اصناف قم، حمید خرّمی رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف قم، رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف قم حضور داشتند و پس از این به دیدار آیت الله سعیدی رفتند.  رییس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به برنامه اصلی این سازمان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: توانمند‌سازی واحدهای تولیدی صنفی در امر صادرات از برنامه‌های مهم ما در سال جاری خواهد بود و استان قم با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد می‌تواند نقش موثری در این حوزه ایفا کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد